|
|
|
| | | | | Możliwości CafeSuite
- Równoczesne kontrolowanie wszystkich stanowisk przez nadawanie im określonych lub nieokreślonych ilości czasu pracy
- Informowanie administratora o aktualnym stanie komputerów.(wolny, zajęty, administrowany, wyłączony, zablokowany, bez połączenia)
- W każdej chwili można dowiedzieć się ile danemu klientowi zostało czasu, kiedy rozpoczął korzystanie z komputera oraz ile czasu wykupił. Użytkownik może wybrać jakie informacje mają być wyświetlane oraz w jaki sposób (kolor, czcionka)
- Powiadamianie administratora gdy klientom mija wykupiony czas (wizualnie lub audio wizualnie)
- Przenoszenie wykupionego czasu z jednego stanowiska na inne (w wypadku gdy klient zechce się przesiąść lub wymienić z innym klientem)
- Informowanie klientów kawiarenki o pozostałym im czasie. W każdej chwili klient może sprawdzić ile mu zostało czasu, kiedy rozpoczął korzystanie z komputera oraz ile czasu wykupił, klikając na ikonkę programu
- Powiadamianie klienta o zakończeniu wykupionego przez niego czasu. Możliwe jest wyświetlanie klientowi stosownego komunikatu. Treść oraz wygląd wiadomości może być całkowicie dostosowana do Państwa potrzeb
- Osobna obsługa wielu administratorów (pracowników o mniejszych uprawnieniach) i właściciela (pełne uprawnienia)
- Blokowanie nieużywanych komputerów, aby zapobiec ich nieuprawnionemu wykorzystaniu
- Prowadzenie dziennika zdarzeń (zapisywane są wszystkie operacje wykonywane przez administratorów), umożliwia to właścicielowi kontrolę pracowników, a zatem i wpływów.
- Zdalne zamykanie systemu. Nie odchodząc od głównego komputera można zamknąć system, uruchomić ponownie komputer, wylogować użytkownika a nawet wyłączyć komputer, na którym właśnie skończył pracować klient kawiarenki
- Zdalne wyłączenie wszystkich stanowisk. Dwoma kliknięciami (należy oczywiście potwierdzić) można wyłączyć wszystkie stanowiska w kawiarence o ile tylko sprzęt na to pozwala
- Automatyczne wysyłanie raportów do właściciela za pomocą poczty elektronicznej.
- Prowadzenie statystyk pozwalających analizować pracę kawiarenki. Statystyki uwzględniają: liczbę klientów, wpływy za korzystanie z komputerów, wpływy za sprzedaż towarów, ilość sprzedanego czasu, oblężenie stanowisk, średni czas używania stanowiska, najczęściej sprzedawany okres czasu, nie do końca wykorzystany czas
- Prowadzenie wszelkiego rodzaju raportów. Dostępne są: raport aktywności, raport sprzedaży, raport obsługi, raport karnetów oraz raport szczegółowy.
- Zarówno statystyki jak i raporty mogą być generowane dla określonych zakresów czasu, dla wybranych stanowisk lub administratorów oraz mogą zostać wydrukowane
- Prowadzenie dokładnego dziennika sprzedaży towarów oraz usług oferowanych w kawiarence. Towary mogą być dopisywane do rachunku klienta korzystającego właśnie z kafejki lub sprzedawane bezpośrednio. Istnieje możliwość anulowania ostatniej sprzedaży.
- Dowolne taryfy - program może obliczać należność "płynie" (np. za 50gr każde 5 minut) jak i przedziałami (np. 3zl za pół godziny, a 5 zł za godzinę, itd).
- Bonusowy czas "na dojście", zaokrąglanie naliczonego czasu, zaokrąglanie należności, określanie dopuszczalnego przekroczenia czasu
- Anulowanie przypadkowo nadanego czasu (z ograniczeniem dla pracowników)
- Zamykanie programów (także automatycznie przy wybraniu komendy "Zwolnij stanowisko")
- Nowe wersje programu przeważnie będą w pełni kompatybilne z poprzednimi, wiec aktualizacja będzie polegać na wymianie jednego pliku cafestation.exe, a cafeagenta można uaktualnić nie wstając z krzesła...
- Możliwość rezerwacji stanowisk klientom, informowania o zarezerwowanych stanowiskach oraz wpisania klienta bezpośrednio z listy rezerwacji
- Obsługa karnetów dla stałych klientów kawiarenki. Karnetom mogą być przyporządkowane odrębne taryfy. Sprzedaż karnetów zapisywana jest do raportów.
- System logowania się stałych klientów - posiadacze karnetów lub opłaconych kont mogą sami się zalogować oraz wylogować z systemu
- Możliwość anonimowego zalogowania się - klienci mogą rozpocząć korzystanie z komputera bez Twojej ingerencji
- Możliwość odliczania czasu z karnetu lub narzucenia zwykłego ograniczenia czasowego. Dostępna jest też historia wejść na karnet
- Możliwość przyporządkowania odrębnych taryf różnym grupom komputerów (np. inne do IRCa inne do gier).
- Możliwość zdefiniowania zniżek okresowych (np. inne taryfy na weekendy lub w określonych porach dnia).
- Wcześniejsza informacja lub przypomnienie dla klienta. Może być wyświetlana na chwilę przed upływem wykupionego czasu, nie wymaga reakcji użytkownika. Jej wygląd jest także całkowicie konfigurowalny
- Tryb administracji stanowisk, w którym pracownicy mogą instalować programy, robić porządki na dyskach, itp.
- Wyświetlanie wiadomości na komputerze użytkownika w dowolnym momencie z możliwością uzyskania od niego odpowiedzi
- Zaznaczanie z góry opłaconych stanowisk, nadawanie komentarzy poszczególnym stanowiskom
- Przypominanie o pozostawionej dyskietce lub płycie CD - zarówno klientowi jak i administratorowi
- Ściąga z klawiszami skrótów, dzięki której można się nauczyć szybkiej obsługi programu z klawiatury
- Obsługa czytnika kodów kreskowych umożliwia szybkie logowanie klientów bez potrzeby wprowadzania nazwy użytkownika i hasła
- Obsługa drukarki fiskalnej umożliwia drukowanie paragonów dla klientów zarówno za wynajem komputerów oraz sprzedaż towarów i usług
- Kontrola urządzeń, których nie można podłączyć do programu, np. konsol do gier
- Możliwość wyświetlania należności w dwóch walutach, np. PLN i Euro
- Definiowanie stawek podatku
- Nadawanie czasu do określonej godziny w przypadku gdy klient powie, że ma ograniczoną ilość czasu
- Możliwość dalszego wykorzystywania wyczerpanych kont
- Możliwość ręcznej edycji pliku dziennika przy odpowiednich uprawnieniach aby usunąć nieprawidłowe wpisy
- Eksportowanie kont do bazy danych Access 2000
- System automatycznych kopii zapasowych po każdej operacji dyskowej całkowicie zabezpiecza dane
- Możliwość wyświetlania dowolnej strony WWW podczas blokady stanowiska
- Możliwość zastąpienia pulpitu na stanowiskach klienckich dowolną stroną WWW
| | | |
|
|